Foto's N-VA Wommelgem maakt opgemerkte opwachting op de jaarmarkt

Op 2 juli 2012

N-VA Wommelgem maakte afgelopen weekend een opgemerkte verschijning op de jaarmarkt. N-VA Wommelgem was er met verschillende bestuursleden en leden van de verkiezingslijst aanwezig om met de Wommelgemnaren te toosten op de zomer en de gebeurtenis die daarop in oktober zal volgen.

We deelden er N-VA stressballetjes uit aan de vele kleine Wommelgemnaartjes die er deze zomer wat mee kunnen spelen. Ook de leden van het Wommelgemse bestuur, die zich soms ook als kleine kinderen in hun coalitie gedragen, kregen een stressballetje. Voor hen echter wél tegen de stress, namelijk de verkiezingsstress die ze voelen nu er zich een sterk en volwaardig politiek alternatief, in de vorm van de N-VA Wommelgem, aanbiedt aan de Wommelgemnaar.

We wensen alle aanwezigen te danken voor hun steun, op prijs gestelde ideeën en opmerkingen. We kijken met jullie uit naar de komende gemeenteraadsverkiezingen maar wensen ieder nu een aangename zomer.